آيا عمليات ساخت لينک به طور کلي از بين رفته است؟
نوشته شده توسط : گرگ سفید

مطمئناً عمليات ساخت لينک در سئو پيش از اين با استفاده از تاکتيک هايي مانند طرح هاي پرداختي براي ساخت لينک، لينک هاي پنهان و محتواي اسپم استفاده مي شد. اما پس از آن که شرکت گوگل الگوريتم خود را در سال 2012 به روزرساني کرد و الگوريتم پنگوئن را معرفي کرد، اين تاکتيک هاي سئو عملاً بلا استفاده شد و تمرکز شرکت گوگل هم اکنون بر روي تکنيک هاي سئو ي کلاه سفيد و محتواي با کيفيت است.

اما، اين جمله بدان معنا نيست که بحث هاي انجام گرفته در رابطه با ساختمان لينک هاي سئو به طور کلي تمام شده است، زيرا برخي سئو ها معتقدند که هر گونه شکل ساختمان فعال لينک ها، در بهترين حالت خود اتلاف وقت و در بدترين حالت ممکن، زير پا گذاشتن سياست‌هاي موجود سئو است، و برخي از آن ها معتقدند که استفاده از اين امر بسيار ارزشمند است و بخشي مهم از استراتژي هاي مرتبط باسئو است.

مخالفت هاي مربوط کيفيت محتوا

يکي از رويکردهاي رايج سئو و در عين حال متضاد در رابطه با موضوع مد نظر، توييتي است که از مديرعامل سخنراني رايت مارکوس منتشر شده است.

"ساخت لينک براي سئو اتلاف وقت است. به جاي صرف وقت براي ساختن لينک، بهتر است تمرکز خود را بر روي نوشتن مطالب بهتر و رابط کاربري قرار دهيم."

"توصيه هاي قديمي مربوط به سئو به ما توصيه مي کنند که محتواي خود را براي کاربران تهيه کنيد و آن ها را نسبت به موتورهاي جستجو ارجعيت دهيد. لينک ها و پيوندها را به اين دليل نسازيد که ممکن است ارزش خاصي براي سئو ي شما به دست آورند؛ بلکه لينک هايي ايجاد کنيد که ترافيک هدفمند سئو را به سايت شما هدايت مي‌کنند."

در طول اين جلسه، تاندلر اشاره اي به اسپم هايي کرد که توسط ابزارهاي ساخت لينک سئو توليد شده بودند.

همچنين در اين جلسه نقل قول هايي از افرادي مانند جان مولر، مت کاست و جونو آلدرسون صورت گرفت و گفته شد که تمامي لينک هاي سئو به صورت طبيعي توسط دستورات و راهنمايي هاي گفته شده توسط شرکت گوگل ساخته نشده‌اند.

علاوه بر اشاره به ماهيت و کسي نيک ساخت لينک هاي با کيفيت سئو و او همچنين به ساير روشها ، ماننده ساخت لينک هاي داخلي نيز اشاره کرد.

" اگر تيم شما داراي منابع محدود است ، توصيه مي کنم تا زمان خود را در ساخت محتواي با کيفيت سئو صرف کنيد و تمرکز خود را بر روي ساختمان لينک قرار ندهيد." - تاندلر

"زمان خود را در تهيه تجربه کاربري بي نقص سپري کنيد و در رابطه با هماهنگي محتواي خود با خواسته کاربران وسواس به خرج دهيد. هدف نهايي شما بايد تهيه بهترين نتايج ممکن براي سئو باشد و همواره بايد در زمينه کاري خود، بهترين نتايج را به کاربران خود ارائه دهيد. ساخت لينک هاي سئو را متوقف کنيد و شروع به به دست آوردن آن ها کنيد!"

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/140/





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: